Konu
Bilgisayarımın Ederi Nedir? | R10+
02-05-2023, 00:55:28
#6
ademakcan
Neo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
⠀⠀⠀
3000 TL'ye okeyseniz IBAN bırakın,kargo için yarın şubeye gidin.
Ben alıyorum.