Merhaba,
Yeni kurdum web sitesi için backlink almayı planlıyordum, sitede'de bunun için konular mevcut zaten. Biraz daha bakındığımda bazı backlinklerin siteye zararlı olduğunu öğrendim buda benim kafamı karıştırdı

Sizce backlink almak mantıklı bir hareket mi

veya bunların siteye zarar vermeyeceğini nasıl anlarız ? Yoksa kendimiz manuel bir şekilde profil,yorum backlinki falan mı yapmalıyız ?

Konu hakkında ki görüşünüz benim için önemlidir.