Bütün forumdaşları selamlıyorum..
Yanlış bi soru olmayacaksa, Son günlerde dikkatimi çeken bir konuyu hortlatmak üzere bi sorum var. Uzman arkadaşlar cevaplarsa bilgi sahibi oluruz..
Örn; arcelik.org.TR ,Com.tr gibi domainleri regleyip nasıl değerlendiriyorsunuz? Patenti olan firmaların iyi veya kötü (promosyon,etkinlik ,kampanya) gibi siteler kurup yayına alınması suç diye biliyorum.
Teşekkürler..