Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alakası yok hocam sen ben yapsak max 6 ay içinde ifadeye çağırırlar.
O zaman şikayet etmemişler demek ki hocam dediğiniz gibi milleti 15-20 lira dolandiriyorsa uğraşmıyordur millet. Ben olsam ben de uğraşmam