Hocam illaki şikayetçi olan olmuştur. Bana da biraz önce trip attı: sen konu açınca ben iş yapamıyorum diye . Yani o kadar rahat . Bence durum şu
On binlerce dosya var savcının önüne gitmesi gereken bu ülkede. Biri şikayet etse bile o dosya savcının önüne kim bilir kaç sene sonra düşüyor. Sonra savcı soruşturma açıyor doğru mu yanlış mı diye. Birkaç sene de o sürse. Soruşturma doğruysa hakimin önüne düşüyor. Onun da seneler sürdüğü olabiliyor. Benim tahminim bu ama tahmin sadece dediğim gibi. Herhangi bir hukuki bilgim olmadan yazdım. Mantıklı geldi çünkü kafamda
Alakası yok hocam sen ben yapsak max 6 ay içinde ifadeye çağırırlar.