Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdi anladım hep düşük miktarlar 100 200 ondan dolayıda kimse şikayetçi olmuyor sanırım ancak olan çıkmıştır illaki ilginç
Hocam illaki şikayetçi olan olmuştur. Bana da biraz önce trip attı: “sen konu açınca ben iş yapamıyorum” diye . Yani o kadar rahat . Bence durum şu
On binlerce dosya var savcının önüne gitmesi gereken bu ülkede. Biri şikayet etse bile o dosya savcının önüne kim bilir kaç sene sonra düşüyor. Sonra savcı soruşturma açıyor doğru mu yanlış mı diye. Birkaç sene de o sürse. Soruşturma doğruysa hakimin önüne düşüyor. Onun da seneler sürdüğü olabiliyor. Benim tahminim bu ama tahmin sadece dediğim gibi. Herhangi bir hukuki bilgim olmadan yazdım. Mantıklı geldi çünkü kafamda