şimdi anladım hep düşük miktarlar 100 200 ondan dolayıda kimse şikayetçi olmuyor sanırım ancak olan çıkmıştır illaki ilginç
Hocam illaki şikayetçi olan olmuştur. Bana da biraz önce trip attı: sen konu açınca ben iş yapamıyorum diye . Yani o kadar rahat . Bence durum şu
On binlerce dosya var savcının önüne gitmesi gereken bu ülkede. Biri şikayet etse bile o dosya savcının önüne kim bilir kaç sene sonra düşüyor. Sonra savcı soruşturma açıyor doğru mu yanlış mı diye. Birkaç sene de o sürse. Soruşturma doğruysa hakimin önüne düşüyor. Onun da seneler sürdüğü olabiliyor. Benim tahminim bu ama tahmin sadece dediğim gibi. Herhangi bir hukuki bilgim olmadan yazdım. Mantıklı geldi çünkü kafamda