Malesef R10 daki backlinklerin %80i böyle. Bir defa aldım ve pişman oldum. Aldığım backlink sayısı düşük olmasına rağmen tamamı çöp siteler çıktığı için hepsini tek tek kaldırmak zorunda kaldım. Belli bir standart aralığı gelmesi gerektiğini düşünüyorum.