Hocam lütfen yanlış anlaşılmasın ama 10-20K ya mavi tik/hesap alıp üstüne aylık ücret ödemekten ise, R10 da satılan haber mavi tik paketlerinden alırım büyük haber sayfalarında kendi haberimi yaptırırım.
düz ücretsiz mavi tik alırım, belki biraz uzun süreç olabilir ama daha mantıklı olur diye düşünüyorum.