HazBusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zamanında beni de sıkıntıya sokan bir durumdu. Yazı olarak atsana kardeşim şunu. Bizi 1950'li yıllara götürmene ne gerek var?
Harbiden öyle bizi uğraştırıyor ama bence bir yolu vardır inanıyorum.d