KaoS_04 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkesin nasıl forumda bir avukatı varsa hemen avukatıma iletiyorum diyorsa anasaglayicilar da o sekildir
Pazartesi ilk iş savcılığa gidiyorum bu yorumunuz için