@GIBIRNet; BENDE ÜYE OLDUM BU FİYAT POLİKİTASI DEĞİŞMEZSE KALMAYA DEVAM EDECEĞİM BENDE . AMA KALKIP UÇUK BİR RAKAM YAPARLARSA TAŞIRIM BENDE BİRSÜRÜ FİRMA VAR