Netspeed kullanıyorum ve 30 35mbs için 160TL ödüyorum. Bu firma 90 - 100 civarında verebileceğini ve fiber altyapısı olarak sağlayacağını söyleyip 200 TL gibi bir ücret ve kendi modemleri ile hizmet sunabileceğini söyledi ama daha önce bu firmayı duymadım. Güvenilir mi, Deneyim yaşayan varmı?