Yok faturayı ben kesiyorum sadece çıktılarını o alıyor 😊
valla seni tebrik ederim. Ben meslektaşım adına utandım.
Aslında ya nasılsa bulmuşsun amme hizmeti veren birini faturalarını da kestirsene dostum niye uğraşıyorsun
inan dalga geçmiyorum. bahsi geçen mali müşavir arkadaşa müstehak...