Aitrtv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam lütfen bilmediğiniz konular hakkında yorum yapmayın. Yani bu yazdıklarınızdan ya hiç mining yapmadığınızı sanıyorum yada o kadar çok boş makale okumuşsunuz ki bu makalelerin youtuberlerin etkisinde kalmışsınız. Konu açan hemşerime hashrate no sitesinden ortalama kazançları gözleyebilirsin. Şayet durum anlattığın şekildeyse mining yapmanda fayda var derim. 2024 mining zamanı olacak gibi görünüyor. Şu kazançları az olsada bu işlere yatırım da böyle zamanlarda kar getirir.
Bunu duymak güzel. Benimde az çok düşüncem bu yönde. Sonuçta bu işin ayakta durmasını sağlayan minerlardır. Tüm transactions minerlar üzerinden sağlanıyor. Yani temelin sarsılmaması gerektiğini gereken önlemlerin alınacağını düşünüyorum. Teknik olarak bilgim olmasa da finansal açıdan bu böyledir. Hashrate no ise rx 570 için 1500 küsür günde amorti edeceğini söylüyor. Sıfır fiyatları sanırım. Ancak sıfır rx570 bulmak mümkün müdür? Sonuç olarak çok ta güvenim yok.

Aitrtv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam elinizde eski eth performans kartları varsa şu an için gpu gücü kazançlardan kar edememeniz normal. Benim tepkim ve yorumum bu kartların performanslarının düştüğü, kullanılamaz hale geldiğini iddaa etmeniz oldu. Arkadaşlarımın 4 ayrı depoda yaklaşık 4000 bin üzerinde ekran kartından oluşan sistemi var. Düzenli bakımları yapılıyor 5 senelik kartları bile sorunsuz süper şekilde çalışıyor. Bazı marka modellerde fan sorunları olabiliyor 200-300 tl ye değişiyor ayrıca düzenli pad değişimleri ve macun değişimleri yapılıyor. Hani bilemiyorum nasıl kartlarınız var ve nasıl bakım yapıyorsunuz ki kartların verimsizleştiğini söylüyorsunuz onu algılayamıyorum.
Kullanılan her ürün zamanla verim kaybeder bu konuda hem fikirim hocam ile. Ancak bakım ile iyi bakım ile ömürleri uzasa bile maddi ve verim olarak değer kaybı olur.