yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ethereum GPU mining bittikten sonra kar ettirecek son kapı kapandı, ASIC'ler vb. feci değil ama onlar da iyi yatırım istiyor ve fazla elektrik çekiyor.
Anlıyorum hocam. İşte benim elektrik firması ile anlaşmam aylık 280£ ben bunu tatilde bile olsam ödüyorum. Öyle ya da böyle alıyorlar parayı. Ama diğer yandan mining yaparak bunu çıkartmakta mümkün görünmüyor. Hatta bir siteden bakmıştım 10 tane 4090 olsa bile günde 13£ falan kazabiliyor. İşimi görür fakat 10 tane 4090 a yatırılacak para da dudak uçuklatmıyor değil.