Arkadaşlar öncelikle merhaba,
Enerji firması ile sözleşmem gereği aylık sabit fatura ödüyorum. Yaz veya kış farketmiyor. Bu sırada çalıştığım yerden hurdaya ayrılan bir kasa elime geçti ve değerlendirmek istiyorum.
i7 7700k, 1060 6gb ekran kartı var sağlam çalışıyor.Elektrik faturasını çıkartması adına ilk defa mining yapmayı düşündüm. HiveOS vs kurdum. 3 gündür çalıştırıyorum. Hiç birşey kazanamadım diyebilirim. Bu iş mantıklı mı ? Ek gelir olarak kartlara para yatırılmalı mı? Ya da HiveOS dışında daha farklı mining yöntemleri var mı? Siz nasıl yapıyorsunuz?