ömür boyu lens diye bir durum yok. bir kaç yıl sonra temizliğini yaptırmanız gerekiyor. gözün önündeki tabakayı kesip alıp yerine yapay lens yerleştiriyorlar. çok aşırı ışık hassasiyeti oluşuyor. gece araç kullanamaz tv pc telefon da büyük sıkıntı çekersiniz. ve 40 yaşından sonra presbiyopi dediğimiz + numara gelmeye başlayacak gözünüze ve 50 60 yaşlarda tekrar ameliyat olmanız gerekecek. hiç sağlıklı bir olay değil.
Çizdirme sonrası ömür boyu sabit kalma gibi bir durum da yok hocam. Göz için hiçbir kesin tedavi yok. İkisinde de belirli aralıklarla gidip kontrolünü yaptıracak zaten. Eski yöntemlerden biri olan çizdirmeyi risk almak yerine yeni modern yöntemleri tavsiye edebileceğini söyledim ben.