c4nzon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun ama merak ettiğim bir durum var hocam, yanlış anlamayın. Ben size göre çok daha genç olmama rağmen çocukluktan gelen hastalıktan dolayı 5.75 e 6.25 gözlere sahiptim. Üstüne astigmat da eklenince tavan oluyor. 11 yılı aşkın gözlük kullandıktan sonra 2 yıl önce lense geçtim ve şuan çok rahatım, göz derecelerimi 2.5 derece düşürdük. Siz niye 1.75 2 gibi çok ileri olmayan bir numarada çizdirme kararı aldınız? Bir de birkaç yıldır yeni moda akıllı lens tedavisi mevcut, ömür boyu gözünüzde kalan bir lens yerleştiriyorlar normal göz gibi. Keşke alternatif yolları tercih etseydiniz.
ömür boyu lens diye bir durum yok. bir kaç yıl sonra temizliğini yaptırmanız gerekiyor. gözün önündeki tabakayı kesip alıp yerine yapay lens yerleştiriyorlar. çok aşırı ışık hassasiyeti oluşuyor. gece araç kullanamaz tv pc telefon da büyük sıkıntı çekersiniz. ve 40 yaşından sonra presbiyopi dediğimiz + numara gelmeye başlayacak gözünüze ve 50 60 yaşlarda tekrar ameliyat olmanız gerekecek. hiç sağlıklı bir olay değil.