SEILA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıkçası yüklü miktar yatırımımı ledger gibi soğuk cüzdanda tutarım. Her ihtimale karşı
Kripto almıyorum, usdt/try üzerinden düşük risli al satlar yapıyorum. 20.30 al 20.75 sat gibi. Birkaç deneme yaptım, güzel gitti, portföy arttırırsam daha da güzel gidecek gibi. Ama tam da güvenemiyorum.