Selist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende Bağışladım, Kimin Ne Düşündüğü Umrumda Değil.
Ne Geliyorsa Şu Muhafazakâr Kesimden Geliyor Zaten Başımıza. Siz En İyisini Yapmışsınız Hocam..
Teşekkür ederim hocam allah göstermesin.