Cahillik hocam sonuçta yurt dışında bedeni yakıyorlar tr de gömüyorlar gömmek yerine birisinin ihtiyacı olur alıp kullansınlar sonuçta beden toprak altında olan süreçte çürüyecek tam ve bütün halde kalmayacak.