Dediklerinizde haklısınız, ama böyle yapanlara yardım ettikçe bunun düzeleceğini hiç sanmıyorum. Karşılıksız bir şey isteniyorsa nezaketli davranmayı bilecek insan. Benim gibi düşünen sayısı arttıkça bir zaman sonra bunun sayısının giderek azalacağını düşünüyorum. Diğer türlü burası Türkiye demeye devam ederiz gibime geliyor. Bilmiyorum belki de yanılıyorumdur.
Siz de haklısınız. Ben sadece konudaki "artık yardım edeceğimi düşünmüyorum" kısmına sitemde bulundum. Mesela belki siz bana bir konuda yardım etseniz ben size çok minnet duyup, teşekkür edeceğim ve daimi bir dostluğumuz olacak. Ama sizde önyargı oluşturan bu 20 budala yüzünden birilerine yardım etmekten vazgeçtiğinizi belirtmişsiniz. Benim tek takıldığım konu buydu. Maalesef ki insanlar hoşgörüden çok uzak. Haklısınız.