Zamanında Instagram ile alakalı bilgileri ücretsiz bir şekilde anlatıp konu açıyordum. Konuyu okumadan nasıl yapabilirim diye PM atıyorlardı. Bazıları neden ücretsiz paylaşıyorsun diye sitem ediyordu. Teşşekürden çok nefret mesajları aldığım için ücretsiz paylaşmaktan vazgeçtim bende hâlâ ara ara ücretsiz yardım ediyorum ama inanın değmiyor. Dediğiniz gibi 10 kişiye yardım ediyorsam maalesef sadece 1i teşekkür ediyor