Konu
MACBOOK alışamadım :(
30-04-2023, 01:37:22
#17
Cankat
2014'ten beri kullanıyorum, hala alışamadım. Bu yaz Windows kasa topladım, dünya varmış dedim. 12-13 yıllık yazılımcıyım