Merhabalar yaklaşık 20 21 yıllık windows kullanıcısıyım 4 ay önce laptopumu değiştirecektim çevremdekilerin gazına geldim macbook pro m1 aldım alışmak için çok çalıştım ama alışamadım.
Sarj, kalite ve sessizlik konusunda çok memnun kaldım ama diğer yönlerde bir çok işlevine alışsam da ısınamadım bir türlü ve 2. haftasında huawei matebook d16 aldım. halen aldığım macbooku çekmeceden ıkarıp alışmaya çalışıyorum belki fikrimi değiştiririm diye ama nafile.
Sizce mac kullanmak bir ayrıcalık mı yoksa bir ihtiyaç mı?
Benle aynı durumdaymıssınız

bı yıldır satmadım macbook pro m1 var bende de

Asus i9 lu masaustu ve monster notebook oldugu surece ben kullanmaya alısamayacagıma karar verdım. Çunku sıkısınca hemen dıger bılgısayarlara atıyorum dosyayı ısı oradan yapıyorum

Ama satmaya da kıyamıyorum belkı kullanırım dıye

25 30 kez falan sarj etmısım galıba masamda duruyor sureklı tozunu alır bırakırım