Bir de şöyle bir durum var dezavantaj olarak söyleyelim de macbook övücü olmayalım. Belki çok fazla tool, program kullanma fırsatınız olmamıştır. Özellikle silicon işlemcilerde hala daha windowsa göre çok program, tool sayısı arasında uçurum var ve birkaç yıl daha bu böyle gidecek gibi gözüküyor. Beni en çok yoran şey bu oldu. Windowstaki programların alternatiflerini arayıp duruyorum internette. Fakat bir şekilde bulunuyor halloluyor. Geçen çok küçük bir bilardo oyunu indirdim mesela optimize edilmemiş macbook alev alacaktı 10 dakika oynadım diye 😂