Apple'da çalışırken 2016 yılında 2015 model 21.5 inç imac ile macos ekosistemine girdiğimde bana da çok garip geliyordu. Hemen hemen her şey windows işletim sistemine göre tersti. Cmd tuşuna alışana kadar akla karayı seçmiştim. Ctrl alt delete yerine çıkmaya zorlamak ve masaüstünde sağ click yenile yapamamak zul geliyordu ama alıştıktan sonra da bir türlü windowsa geri dönemedim. Şu an m1 imac ve m1-m2 macbook cihazlar ile çalışıyorum. Ekranlar arası kablosuz bağlantı, masaüstü ve ortak klasör senkronizasyonu, anlık belge tarama, hızlı işlem ve render süreleri gibi etmenler bağlılığımı artırdı. Telefon dışında tüm cihazlarım Apple ve son derece memnunum. Size Ventura'nın ve macos'un kısa yollarını keşfetmenizi tavsiye ediyorum. Çabuk pes etmeyin. 100 cycle pil döngüsüne kadar kullanım sağlarsanız sonucunda alıştığınızı göreceksiniz.