MacBook a maruz kalıp 3 ay kullansanız daha önce laptop mu kullanmışım ya ben dersiniz hocam hatta Mouse kullanmayı da bırakırdınız. Windows elinizin altında ve alışkanlığınız var iken elinizde MacBook olması boşuna. Ya Windows olanı satın ya MacBook u. Boşuna durmasın.
Haklısınız aslında sadece tek alternatifim oymuş gibi olsa alışırım diye düşünüyorum.