hocam aslında birebir aynı durumdaydım. 20 yıldan fazla windows kullandım. Ocak ayının sonunda macbook aldım. Bir hafta biraz zorladı ama karşılaştığım sorunları youtube’a yaza yaza 1 hafta içerisinde alıştım. Kısayollara da ayrıca bakarsanız yağ gibi akıyor. Sistem mükemmel değil windowsunda iyi tarafları var ama genel olarak windowstan daha basit ve güzel geldi bana doğrusu bilgisayarı yoğun kullanmıyorsanız alışmanız uzun sürebilir fakat benim ekran sürem günlük ortalama 9 saat civarında olduğu için 1 haftada çok rahat alıştım. Bence birkaç hafta şans verin işleri çok kolaylaştırdığını söylebilirim.