angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anydesk ile bir macbook a bağlandım. Kanser oldum. Kısa yolların hiçbirini çalıştıramadım Allah kolaylık versin hocam.
Şu an windows kullanıyorum hocam. huawei bu işi yapmış gerçekten. Windows 11 de çok stabil çalışıyor.