Konu
MACBOOK alışamadım :(
30-04-2023, 01:15:54
#4
webmaster52
angelicmoon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Anydesk ile bir macbook a bağlandım. Kanser oldum. Kısa yolların hiçbirini çalıştıramadım
Allah kolaylık versin hocam.
Şu an windows kullanıyorum hocam. huawei bu işi yapmış gerçekten. Windows 11 de çok stabil çalışıyor.