Merhabalar yaklaşık 20 21 yıllık windows kullanıcısıyım 4 ay önce laptopumu değiştirecektim çevremdekilerin gazına geldim macbook pro m1 aldım alışmak için çok çalıştım ama alışamadım.
Sarj, kalite ve sessizlik konusunda çok memnun kaldım ama diğer yönlerde bir çok işlevine alışsam da ısınamadım bir türlü ve 2. haftasında huawei matebook d16 aldım. halen aldığım macbooku çekmeceden ıkarıp alışmaya çalışıyorum belki fikrimi değiştiririm diye ama nafile.
Sizce mac kullanmak bir ayrıcalık mı yoksa bir ihtiyaç mı?