Merhabalar sehir disinda öğrenciyim, ikametgahimi değiştirmeyi unuttuğum için oy kullanacağım yer belirlenmiş. ikametgahimi bugün edevletten değiştirdim ama oy kullanacağım yer halen aynı. Alternatif bir çözümü var mıdır acaba teşekkürler.