Bugün pazar hocam çarşamba gününden bugüne hiç girmediyseniz bonus duruyordur lobide xp barına gelip bonusa bakabilirsiniz.
hocam haftalık 2-3 kasa veya item düşürme hakkı var diye biliyorum level atlayıncada 1 adet grafiti falan düşüyor level ödülünü aldım fakat ne kasa düştü ne item