Ekran kartı ayarında oyunu seçip, yüksek performans ayarını yapacaksın. İşlemcine bakarsak, Dizüstü PC'n var. Dizüstünde işlem yapmıyorsan Onboard ekran kartın çalışır, yüksek grafik gereken işlerde 2.ekran kartın devreye girer.