Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba değerli r10 üyeleri;
Sunucularımızda olan teknik hatalar sebebiyle hizmetlerimizde ara ara gecikmeler ve aksamalar yaşanmaktadır. Verdiğimiz rahatsızlıktan ötürü sizlerden özür diyor, bakım çalışmamızı en hızlı şekilde bitirebilmek için elimizden gelen tüm imkanları kullanıyoruz.
Saygılarımızla...