Benim anlam veremediğim göz doktorlarının neredeyse tamamı gözlük kullanıyor. Bu kadar işe yarasa önce kendileri kullanamsı veya çizdirmesi gerekmiyor mu
Yani bende gözüm için düşünüyorum lakin bu soru aklıma geldikçe vazgeçiyorum.