selamlar bir kredi kartı aldım findeks skoru yükseltmek için
market alışverişi yaptığımızda örneğin 40 tl'lik gibi bir alışverişte bunun asgarisini ödemek ile direk bütün tutarı ödemek findeks skorunu ne kadar etkiliyor arasındaki fark nedir
kredi kartının biriken tutarını son ödeme tarihindemi ödemeliyiz yoksa ondan 1 gün öncemi

findeks skoru yükseltmek için tavsiyelerinize açığım şuanda ben son ödeme gününden 1 gün önce alışverişin tümünü ödüyorum doğrumu yapıyorum bilmiyorum