Şahıs şirketiyim, 2000 tl veriyorum. Abimiz mağazaya kadar geliyor bütün faturaları kendi topluyor, fişleri kesiyor, z raporlarını topluyor.
Vergi dilimlerinden bahsediyor, yeni çıkan kanun varsa anlatıyor sonra da gidiyor.