Teknograf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende bu duruma çok şaşırıyorum 1 senedir. Bir de bununla kalmayıp ayda ortalama 700 fatura çıktısı alıyor. Yer konya 😊
Her ay beyanname yolladığın dan eminseniz eğer sorun yok. Hocam şuan imkansız bir şey bir arayıp hal hatır sorun bence