gokhanimre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben sana küçük bir matematik yapiyim, hatta matematiğe başlamadan önce her gün 1 milyon tl çekmek istesen hiçbir bankadan nakit alamazsın, kripto almak istersin %3 komisyon verirler hadi her gün al-ver yaptıgın için %2 ye düşsün bu komisyon.

1.5 TL farkın olduğu zaman bankalar ve nakit al-ver yapabiliceğin işletmeler de kapalıydı biraz yüzeysel bir konuşma yapmışsın.
Ben sadece böyle bir fırsat olduğunu söylüyorum direkt olarak şuradan alın şurada satın demiyorum, yüzeysel olması doğal açık açık şunu yapın mı diyeyim

Ben banka hesabımda TL tutmuyorum, o bankanın kapalı olduğu günlerde de yüksek kurdan USDT bozup FAST ile hesabıma aktardım. Sonra kartımla ucuza USDT aldım (Binance değil farklı bir yer kullandım örneğin), işlem sonunda hesabıma gelen USDT ve ilk başta bozduğum USDT arasında %7 fark vardı. Oluyor yani, neden olmasın.