Binance'i sadece bir örnek olarak vermiştim, şuan çok kazançlı olmasa da geçen hafta USDT 21,8 TL iken kart ile 20,30'dan alabiliyordunuz. Denemeden böyle bir yorum yapmanız gülünç, keza ben yaptığım ve kâr ettiğim bir şeyi paylaşıyorum
Neden gülünç olsun ki? daha önce kartla aldığım için biliyorum ben . Ama siz nerden örnek verdiğinizin farkında bile değilsiniz.