sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şirket banka hesabından 45 bin dolar çekti.
kapalı çarşıda bozdurdu doları, 40 binin üstünde TL olarak kâr yaptı. Çift kur var şuanda.

Gidişat iyi değil…

Geçen cuma günü oldu olay.
Ben de şahit oldum böyle bir duruma, üstelik durumun iyiye gitmesi için hiçbir sebep yok. Bana kalırsa bu çift kur olayı şiddetlenerek devam edecek.