Ritalin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu güzel proje için teşekkürler. IBAN'a gönderim yapıyorum. @BilalBayar;

@AZADE; @Webx; @Azat; @Demirel Ajans; @Recep GÖKDEMİR; @KOZBA; @Heysengo; @Sunucu.al; @SEOPix;
Bilgilendirdiğin için sağol @Ritalin;

Bilal'im benim içinde 10 paket yazar mısın, ibanına gönderdim.