Yaradanın bi bildiği varki 5.000.000 yıllık insana bazı şeyleri eklemiş. burun kılları nefes alırken toz vb. partikülleri filtreliyor.
Kulağınızdan duş aldıktan sonra çıkan sarı sıvı ise sıcak suyun erittiği kulağınızdaki kirlerin yapıştığı bir sakız gibi düşünebilirsiniz. aynı bir koşu bandı gibi kendi alanında dönerek kulağa giren kirleri dışarı atıyor.
kısacası burnunuzdan dışarı çıkmadığı sürece kılları aldırmayın. kulağınızın dibine kadar kulak çöpünü sokmayın hatta kullanmayın.
Aynen öyle katılıyorum. Ben de kıl çıkmasından değil zaten fazla uzayıp burnumun etine değip gıdıklamasından şikayetçiyim hocam

Sadece kısaltmak istiyorum aslında