Bende alerjik rinit var ota çoka alerji olup hapşırıyorum zaten normalde kılsız biriyim ama insan yaşlanmaya başladıkça burun kulakta kıllar çıkıyor.
30 yaşına gelince ben de burnumda kıl çıktığını fark ettim. Burun kılları burnum hassas olduğu için sürekli kaşınma ve hapşırma yapıyor.

Geçen bi yerde denk geldim burun kıllarını kesmenin beyne zarar verdiğiyle ilgili.
Siz böyle bi şey duydunuz mu?

Bir de burun kıllarınızı nasıl kesiyorsunuz bi makine öneriniz var mı?