Arkadaş ile süren bir hukuki sürecimiz var ağır ceza mahkemesinde yağmacılıkla yargılanıyor. Kişi yalan söylüyor aracı falan değil 600 TL ödemesini dikkate almayın. Şikayetinizi geriye çekmeyin.