Bende de var.Son zamanlarda fazla uyuyunca yataktan kalkmakta çok güçlük çekiyorum.Kalpten kaynaklandığını düşünüyorum.Dideral kullanıyorum aynı zamanda.Dideral işini görecektir ama doktora git.Benim nabız 120 atıyor normalde şu an dideral ile 80 lerde.
İlaç ismi vererek öneri vermeyin, hem kanunen yasak hemde her ilaç herkeste aynı etkiyi göstermeyebilir.