Bende 6 ay önce diyetisyene başladım 1.91 boy 135 kiloydum 4 ay sonunda 108 e indim ve diyetisyenim doğum yapacağından bir süre bıraktım. Sonrasında 2-2.5 ayda 5 kilo alıp 113.2 oldum. Bu pazartesi başladım ve biraz önce tartıldığımda 110.0 olmuşum.
En güzeli diyetisyen ile düzenli bir çalışma.