Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Savcılağa gitseniz de bir sonuç çıkmayacaktır bu durumdan aynı durumdan bende bi tokat yemiştim hesabı bana teslim ettiği için herhangi bir şey olmadı suç düştü boşuna gitmeyin savcılığa
mesajların hepsi duruyor paramı iade etmiyor herhangi bi fatura vs de yok eminmisiniz?