Hocam bu konuları açmak yerine 1.000₺ ye sattığınız Maxi mybb temasında ki resim yükleme sorununu çözseniz.
Doğru hocam sizi unutmuşum, yanlız hitap şekli hiç hoş değil hocam. Ben size hiç "temayı kurarken test ettik, anlaşılan bir şeyler denenmiş veya ben test ettiğimde sorun çıkmıyorken sizde çıkması tuhaf" dedim mi?
@digiklan;ın mesajlarını düzenli olarak okuyorum. Herkesin istifade etmesini tavsiye ederim.
Öneri için teşekkürler hemen inceleyeceğim